Thursday 23 June 2011

baru nk belajar~

     hehehe.. sejak try bisnes yg comel2, rasa mcm seronok plak..almaklum,bole wat saving ank2, boleh lps jugak duit myk sebulan (kalumpang-btgkali-kalumpang)..alhamdulilah.. rezki Allah ade di mane2 , byk sungguh.. cuma aku je yg buta@malas..
     Tapi kan, aku br nk bertatih, btl la org ckp,(org2 jutawan yg da berjaya@excellent tuh la) 1 day, mesti pernah terjatuh.. sakit terjatuh tu la yg bagi azam n new spirit kt diri utk membuat lompatan lebih dr biasa..ahaks!( cheh, bermotivasi sungguh aku mlm ni).. tp aku pk, mampu ke aku? slurp!( teringat pesan prof. dr. muhaya( dr mata ke hati): x perlu takut dgn manusia,x perlu dptkan penghargaan/pengikhtirafan manusia,sbb nanti kite akan lg terjatuh, terjatuh n trus terjatuh.. TP kita PERLU dptkan perhatian,penghargaan dan the most important: TAKUT kpdNYA! sbb nanti kite akn trus berterusan berada dekat dgn keredhaanNYA..bile Dia da redha dgn kite, hati kite jd senang, bdn jadi sht, sng dpt rezki..~~wee!

No comments:

Post a Comment