Thursday 4 August 2011

1 ogos 2011: 1 ramadhan yg mulia~

kiranya da lama la jugak aku x update blog aku nih.. nak kata sibuk, tak la sgt, tp lama x bukak blog.. sibuk bukak benda lain.. wakakaka~ wink! 1st things.. syukur sgt2 ke hadrat Illahi sbb aku diberi rezki yg cukup hebat.. 2 in 1.. ( UPSI + UKM) sampai pening nk buat keputusan.. alhamdulilah.. 2nd lak, Allah cukup adil, beri yg ini, tarik yg itu plak.. rezki utk Humairah nak ade adik xde..~ xpela aku redho sbb aku yakin, Allah tahu ape yg terbaik buat aku..aku percaya dgn itu..
     lately agak stress dgn keje.. yg mane terpaksa berhadapan dgn org yang hipokrit and dictator.. nauzubillah jauhkan la dari aku n keturunan ku sifat2 tersebut..aku stress ni kesan nye cukup besar buat anak2ku.. nazmi jatuh demam plus vomitting ~ followed by Ira plak.. panik jugak la aku.. tapi syukur dapat husband yg memahami..
     aku betul2 bersyukur dapat semua yang aku impikan..betul kata prof dr Muhaya.. klau nk impian /hajat kite dipenuhi, kite muhasabah diri kite, penah x, kite sedaya upaya bantu org lain tunaikan hajat org lain.. Allah cukup Adil buat hambaNya.. i ve learn smthing from this..~:)

No comments:

Post a Comment