Friday 14 September 2012

bornDay..

arini alhamdulilah genap 28thn..syukur Allah masih beri aku pluang utk menjalankn amanah yg diberikn..arini ade potluck,aku n nurul pakat nk bawak bubur merah putih.bg org Jawa bubur nasi merah ni melanbangkn kesyukuran atas pelbagai perkara..semangt aku nk bgn pepagi nk prepare.skali tersedar da pkul520pagi,huh! awat alarm x berbunyi ni?tgk2 set alarm pkul5petang.hahah.sesungguhnye syukur Allah tlh mengejutkn aku..
arini ari jumaat,the same day aku lahir..ptt rasa lain mcm..tenang je..hihi..
kat skola cam biase mkn n mkn..tp aku kena berpantang makan jugak,sbb smlm br pas sengkak peranakan..sakit?Allah je yg tau..tp aku gagahkn diri buat semua yg termampu..
cuma bornday 2012 byk buat aku mngalirkn air mata..mayb sbb aku kurang mengadu domba padaNya..sesungguhnya aku hambaMu yg lemah lg hina..ya Allah,ampunknlah dosaku,dosa suamiku,dosa kedua ibu bapaku,dosa ibu bapa mtuaku,guru2 ku n seluruh muslimin muslimat..ya Tuhanku Ya Allah,lindungilah ank2 ku keluargaku dr sebarang musibah,berikanlah rezki & kesihatan yg baik demi memikul amanah Mu sbg hambaMu..amin...

buat aku tersenyum tanda syukur..
Allah uji aku dgn ujian harini aku yakin ade hikmah disebaliknya..hati ni lukuh tp x terucap dgn kata2...kegembiraan dikongsi dgn kakak yg mempunyai born date sama seperti aku..syukur..aku rs lega & aku semat baik2 nasihat sebagai panduan hidup aku..

selamat hari lahir..siti hafidah~ alhamdulilah..

No comments:

Post a Comment